• Info
    • Istoric
    • Documente manageriale. Decizii.
      • Declarații de avere
    • Consiliul de administraţie
    • Resurse umane
    • Resurse materiale
    • Rezultate deosebite
      • Rezultate şcolare
      • Rezultate sportive
    • Contact
      • Ofertă cazare
  • Admitere
    • Prezentarea colegiului
    • Oferta 2023-2024
    • Învăţământ liceal
    • Învăţământ profesional
  • Examene
  • Calendarul activitătilor
    • Septembrie 2022
    • Octombrie 2022
    • Noiembrie 2022
    • Decembrie 2022
    • Ianuarie 2023
    • Februarie 2023
    • Martie 2022
    • Aprilie 2022
    • Mai 2022
    • Iunie 2022
  • Programe şi proiecte
    • Comenius
    • Phare
    • Ziua Pământului
    • Proiect ROSE
    • eTwinning
    • Viaţa la pozitiv
    • Campania SMARTER
    • JA Romania
    • Programul “SES”
    • Programul PAŞII FPI
    • Epals Global Community
    • Proiectul “Valenţele culturale…”
    • “Agenda Europa”
    • “Echipa Verde”
  • Publicaţii
    • Collegium Mediense
    • Revista Mediensis
    • Revista „Fii antreprenor!”
  • Album de fotografii
    • Galeria de artă
  • Link-uri utile
    • Diverse materiale
CTM

Colegiul Tehnic Mediensis Medias

site de prezentare


header
header
header (1)
header (1)
header (2)
header (2)
header (3)
header (3)
header (7)
header (7)
header (8)
header (8)
header (9)
header (9)
header (6)
header (6)
header (5)
header (5)
header (4)
header (4)

Home » Programe şi proiecte » eTwinning

eTwinning

Proiect eTwinning „No water, no future” – 2022


prof. Ana Cristina Bocioancă

eTwinning este comunitatea şcolilor din Europa, o platformă de comunicare, colaborare, demarare proiecte şi schimb de informaţii. Proiectele eTwinning se bazează pe:
INTERACTIVITATE

  • elevii au ocazia de a participa la activităţi interactive propuse în cadrul proiectelor, de a comunica activ cu alţi elevi participanţi la proiect şi de a face schimb de experienţă prin intermediul Tehnologiilor Comunicării şi Informaţiilor;
  • astfel, ei folosesc limba străină ca mijloc de comunicare cu tineri care provin din alte ţări, fiind puşi în situaţii reale de comunicare;
  • în plus, toate aplicaţiile folosite în realizarea sarcinilor, inclusiv utilizarea platformei, dau un caracter interactiv proiectelor eTwinning.

INTERCULTURALITATE

  • elevii au ocazia de a intra în contact cu tineri provenind din alte tări europene, îmbogăţindu-şi astfel experienţa culturală;
  • ei învaţă lucruri noi despre alte culturi dar, în acelaşi timp, îşi aprofundează cunoştinţele despre propria cultură;
  • aceste proiecte promovează toleranţa, comunicarea, colaborarea, deschizându-le elevilor noi orizonturi cu privire la ceea ce înseamnă o comunitate europeană.

INTERDISCIPLINARITATE

  • elevii au ocazia de a îmbina două sau mai multe discipline în cadrul unui singur proiect eTwinning;
  • astfel, în cadrul proiectelor eTwinning, se pot îmbina studiul limbilor străine cu discipline variate: TIC, științe, educaţie ecologică, arte etc.

Proiectul etwinning ”NO WATER NO FUTURE” s-a desfășurat în perioada februarie – mai 2022 și a avut participanți din 4 școli: Colegiul Tehnic ”Mediensis” și 3 școli din Turcia. La implementarea lui au participat 9 profesori din Turcia și România. Din școala noastră au fost implicați elevii din clasa a XI-a A – tehnician operator tehnică de calcul, îndrumați de doamnele profesoare Delia Crișan și Ana-Cristina Bocioancă.

Echipa de proiect


Cantitatea și calitatea apei scade pe zi ce trece din cauza schimbărilor climatice, a obiceiurilor inconștiente de consum, a suprapopulării, a standardelor de trai ridicate, a urbanizării neplanificate, a creșterii activităților industriale, a nevoilor de energie, a lipsei de conștientizare a mediului. Scăderea calității și cantității de apă va cauza multe probleme legate de sănătatea umană, siguranța alimentelor, sărăcirea, accesul la apă curată, probleme economice și, de asemenea, va provoca dispariția multor specii de plante și animale. Doar 0,3% din resursele de apă de pe pământ sunt utilizabile și potabile, de aceea, trebuie să folosim resursele cu atenție pentru a ne proteja resursele de apă pentru noi înșine și pentru generațiile viitoare.

Prezentarea participanților cu ajutorul aplicației Plotagon


OBIECTIVELE PROIECTULUI

  1. Să conștientizăm elevii noștri cu privire la poluarea apei și să ne asigurăm că măsurile care trebuie luate pentru prevenirea poluării apei sunt interiorizate de către elevi și reflectate în comportamentele lor
  2. Să ne asigurăm că elevii noștri învață despre apă subterană din țara noastră și din lume și să implementăm aceste informații prin creșterea gradului de conștientizare cu privire la deficitul de apă subterană și protecția acesteia
  3. Conștientizarea elevilor cu privire la metodele de economisire a apei și a-i obișnui să transforme regulile de economisire a apei în comportamente permanente la școală și acasă
  4. Să examinăm efectele utilizării agenților de curățare alternativi în locul agenților de curățare moderni asupra apelor subterane
  5. Creșterea gradului de conștientizare cu privire la amprenta apei
  6. Utilizarea eficientă a instrumentelor web 2.0 prin respectarea regulilor e-safety
  7. Să dezvoltăm abilitățile elevilor din secolul 21, cum ar fi abilitățile creative, de gândire critică, producție, cooperare și îmbunătățirea abilităților de limba engleză.

REZULTATE PROIECTULUI

  1. Elevii noștri vor afla cauzele și efectele poluării apei și vor reflecta comportamente mai responsabile cu privire la cauzele și efectele poluării apei
  2. Elevii vor înțelege modalitățile de prevenire a poluării apei și de a-și îndeplini responsabilitățile individuale cu privire la prevenirea poluării apei
  3. Elevii vor înțelege importanța economisirii apei și vor reflecta acest lucru în comportamentele lor
  4. Elevii vor avea o perspectivă despre apele subterane, protecția și utilizarea eficientă a apelor subterane
  5. Elevii vor învăța importanța utilizării produselor de curățare alternative pentru a preveni poluarea apei
  6. Elevii vor învăța să folosească unele instrumente web 2.0 în mod eficient, respectând regulile de siguranță electronică
  7. Elevii își vor îmbunătăți abilitățile de limba engleză, comunicând și colaborând cu colegi din alte țări

The Harmony of Nature


prof. Delia Cacovean

În cadrul proiectului Internațional ”The Harmony of Nature” STE(A)M e-Twinning project, am desfășurat activități împreună cu elevii din clasele XA și XB, în special dedicate ”World Water Day – March 22”. Prin prezentările realizate de către elevi s-a dorit evidențierea rolului deosebit pe care apa o are în viața noastră, dar și rolul de multe ori nefast pe care activitatea omului o are asupra naturii și a poluării apei. În urma participării, elevii au conștientizat mai bine faptul că problemele legate de conservarea rezervelor de apă și limitarea poluării acesteia se află în mijlocul preocupărilor multor elevi, profesori, oameni din întreaga lume. Elevii au fost recompensați cu premii și mențiuni:

  • Premiul I – Elena Gașpar – XA
  • Premiul II – Paraschiva Sterp – XB
  • Premiul III – Alexandra Cotoroi – XB
  • Mențiune – Tabita Țifraș – XB
  • Mențiune – Andreea Vlad – XB

  • Info
  • Admitere
  • Examene
  • Calendarul activitătilor
  • Programe şi proiecte
  • Publicaţii
  • Album de fotografii
  • Link-uri utile

Proudly powered by WordPress / Theme: Academica by WPZOOM.